halkbana och min nya skiva

var uppe med tuppen och åkte till Gillingebanan. där jag gjorde halkbanan. De var väldans läskigt i början, men sen gick det bra. Känns skönt att de är över de också nu. bara uppkörning kvar nu :D
Borde göra så mycket, tvätta alla min tvätt sy klart min kjol, läsa massa böcker som vi ska ha till skolan. Men jag har likosm ingen lust. Är nog i en opepp period. Allt känns jobbigt. vill bara krypa under täcket vara där tills allt känns bra igen. Sen kanske dricka lite kaffe och kanske lyssna på min nya cd-skiva (fast de ska jag nog göra under hela "täckperioden" ) Äh eller så borde jag sy. De är jobbigt att vara mig faktiskt. Och så saknar jag Patrik<3

Imorgon ska jag ut med Bina de ska bli grymt kul. :) Vi ska dansa som aldrig förr och de gör mig glad.

Man ska inte deppa! (de skulle varit mitt motto) men idag är de. ät godis från ica på bällstavägen. Kostar 4,90 och är jätte gott. Nu känns allt genast bättre! Ett tips!

 


Kommentarer
Postat av: Sabina

klart det kommer bli kul ;D

2008-08-28 @ 17:11:36
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0