Halkbana och fika på en balkong med färgglada stolar

På torsdag smäller de, jag ska åka till gillingebanan och göra halkbana...  Och de  är så läskigt!  Men jag vet att alla  troligen klarar de och de bara är roligt. men de gör mig igentligen bara mer nervös.  TÄNK OM JAG BLIR DEN FÖRSTA SOM LYCKAS KUGGAR DÅ!!!  men men de går nog bra! (försöker jag intala mig) Iallafall, håll tummarna.  torsdag 7.45

fikade med Aron, Vilja och Maria idag på ett jätte mysigt café, som ligger på H&M mitt emot åhlens, dom har skaffat en balkong tror jag iallafall, har inte sätt den där förut.  Där kunde man sitta  och kolla ut på stessade drottniggatan besökare.  och de var just de vi gjorde och pratade om ditten och datten.. Köpte en kanelbulle som  var värd var enda krona.   (25 riksdaler)  Nu är jag hos patrik och vi har ätit mat men vi glömde majsen i frysen( dom skulle bara bli lite nerkylda) de va synd men de va jätte gott ändå. Hamburger och spagetti, kan inte bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Sabina

du är min best friend f0rever liKOm :( BUHuhuhHUU

2008-08-28 @ 14:22:53
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0