kreativitet måste vara banankaka.

Efter skolan tog jag och vilja den vanliga rundan med buss 118 till VÄLLINGBY. Vårat fina vällingby, som vi vet vart ända hörn på. ( åtminstånde vilja) Tog en tur till biblan och kollade i dom vanliga affärerna. plus dom ovanliga vi hitta faktiskt en hel del nya pärlor. Men som vanligt blir jag så trötte- flicka när jag är i affärer. Och efter som jag inte har några pengar. Sjönk min positivitet till botten och jag bara klaga hela tiden så att de smitta av sig på vilja tillslut. (ursch jaag r inte en hemsk vännina utan bara dålig på att shoppa) Efter ännu mer gnällnde, åkte vi till älskade hässelbygård och satta oss framför dumburken(TV) och glodde på den ett tag. Gick ner till viljas grovsoprum och hitta ett och annat fynd fick vi också med oss. Och när timmen börja bli. "dags att åka hem med terminskortet för att mitt plus kort inte har kommit dags" kom vilja på den fantastiska idéen att banankaka skulle hon göra. Kunde inte annat än stanna. för en sådan kreativ och samtidigt skojig grej missar man inte i först taget.!! grillad kyckling och sparris fick ja på köpet. De blev en mycket händelserikdag trotts allt.
Vilja min söta!! <3


sommar och sol och vi har korta kjolar!

Kommentarer
Postat av: vilja

hahaha, du e verkligen inte en hemsk väninna... bara lite trött på shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa... men de e inte ja ska du veta(; ja ja kram banan

2008-08-26 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0