Sy knapphål på symaskin.

Kl 16.27 ska jag ta pendeltåget till järna... där ska jag sy med Roti, hon har en fett skillad symaskin, som syr knapphål av sig själv,  man behöver bara mäta och hucksfluck så har du ett perfekt hål. Nu kanske du tänker att vadå Sy knapphål är väl ingen dans, men där har du fel, tänkte nämligen de samma jag också, de blev inte att vackert resultat. Så nu ska jag alltså till Järna och sy perfekta hål på symirakelmaskin!  
Mitt tolvårs projekt kommer att vara att sy en kollektion. och när man syr en kollektion måste knapphålen vara perfekta så de så.

Så jag tog ledigt från jobbet och drar till Järna. Känns väldigt kreativt och kul. Go Rotis symaskin... ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0