trötthet och sy sy sy!

Hela den här veckan har jag varit jätte trött. sommarlovs frihetan är förbi och allvaret är på ingång. Och de gör mig ännu mer trött. Nog för att jag brukar gilla rutinen, att man vet när man börjar,  vet vad man ska göra på dagarna. Så är jag  liksom ändå i chock. Vart tog sommarn vägen?
 Nu är jag i järna och syr på min kollektion. Byxorna och Kjolen är så när som klara. Skjorta på ingång. Men jackan är fortfarande ett mysterium. saken är den att jag hittade en jätte fin jacka på internet, men mönstret går inte att få tag i någon stans. Men mönstret på en annurak har jag hittat, så tänkte sy om den helt enkelt. (får se hur de går.) 
Oj oj oj vad fan har jag gett mig in på!
Men de är bara att inte gripas av panik och köra på.

Sy för blåtta livet helt enkelt.

grymt snygg kjol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0