Nu är de över och va ska man göra nu?

I lördags blev de dags för våran stora redovisning för vårat 3års projekt. Så nu är de gjort! De gick bra, nog för att jag var sjukligt nervös och glömde en hel grej. men de känndes bra och modevisnigen gick jätte bra mina modeller var så duktiga (patrik o vilja) tack sötisar... Men va händer nu, de har legat en sådan spänning över hela skolan och nu är den över alla är nästan i chock... HAHAH, kanske inte riktigt ordagarnt men iallafall.

Hade sovmorgon idag, men gick ändå upp kvart över sju för att kolla å¨julkalendern som nu har startat. Den var väl sådär tycker jag, men abolut värd, jag gick efter de och lade mig. men de blev bara knäppt min kropp förstod ingenting och jag har varit aldelles dåsig och trött idag. Men de bjuder jag på.

Lite bilder på min kollektion, kankse inte dom bästa.

       

Kommentarer
Postat av: San

Gud va du är duktig! Vad fint det blev :).. Jag har gått på yoga förut och det är ju asbra, ska verkligen börja =)

2008-12-01 @ 17:37:16
URL: http://sanz.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh va kul att det gick bra! blev ju jätte fint! kan du ju sy din egen studentklänning :). pusspådig

2008-12-04 @ 14:40:51
Postat av: saskia

du var jatteduktig!

Puss

2008-12-21 @ 11:44:25
URL: http://blandgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0