min nya fina mobil :)

Idag köpte jag helt spåntant och inpulsivt en mobil. Åh den är jätte fin.
igår hade jag myskväll med patrik vi åt mat, gjorde läxan och kollad på "tillsammans är man mindre ensam" ur söt, SE DEN! Handlar om en anorektisk smal liten tjej som bor uppe på en vind. Men en dag träffar hon sin granne i trappen. Dom börjar prata och hon bjuder han på lunch eller picknick. Men på vinden är den kallt så en dag blir hon sjuk. Denna granne som heter något på P.  Hittar henne uppe i hennes lägenhet bär ner henne ner till hans lägenhet som är jätte stor och fin. Han har en inneboende som är kock som jobbar 7-24 sover jobbar och dricker öl. Nu orkar jag inte skriva mer, men anoreksia tjejen som heter camille har sex med kocken dom blir kära och så vidare.. En tant flyttar också in men hon dör efter ett tag. varför fortsätter  jag skriva? HAHAH ja ja..

Idag hade jag nationella prov i svenska. De gick bra. :-)


Kommentarer
Postat av: Nina

haru samma nummer?'

puss

2008-11-05 @ 18:35:33
URL: http://ninalinnea.blogg.se/
Postat av: saskia

Alltsa vad gullig du e gumman!

2008-11-09 @ 13:03:25
URL: http://blandgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0