Dagarna rusar förbi

Nu är de oktober och hösten är redan här. Sommarn och juli, värme och bada varje dag vart tog vägen? Ne nu är de kalt och frostigt på bilrutorna och alla som väntar på bussen fryser jätte mycket. De är konstigt vad tiden går. Men jag har redan tagit fram vinter jackan och provat den, och så illa känns de faktiskt inte. och halsenduken är inte så illa den häller. Vi ska nog överleva en höst och en vinter till. De är ju mysigt vet ja!

Imorgon har jag Fysik prov, antagligen sista gången jag kommer komma i närheten av fysikens konstigheter igen, de känns skönt, men man vet ju aldrig. Jag kanske får för mig att jag typ blir värsta fysikkvinnan. Som kan och vet hur man dela upp en atomer. Och att kärnfysik är de som är inne i en atom. Nej man vet ju aldrig.

På fredag är det  matteprov men de får jag kämpa lite mer med det,  innan jag kan säga att de är över... 
 De är skrämande att allt snart är över.. men mäst skönt.

Nu kollar jag på thats 70´s show så jag har inte tid med sånt här...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0