De var någonting om att skriva något roligt i min blogg...

Men jäklar, jag kommer inte ihåg. HAHAH, typiskt hade värsta ide´n , men jäklar don´t remember.  Nu tänker du men hallå varför skriver hon de tänker du. Tanken var väl egentligen inte tänkt att tänkas...

Idag bjöd skolan på modern dans på dans museumet, och de var de galnaste jag sätt. Såå hemskt. Jag brukar gilla att kolla på dans, men detta, shit jag led verkligen. hela grejen med att vara så modern gör mig lite besvärad.. gamla tanter som vifftar med brösten, inte okej! Idag har jag och patrik kollat på lägenhet, de ligger löst. Men de skulle va mysigt.

Höstlovet är efterlängtat, men de ligger en slags ångestladdad känsla i luften. Mitt projekt gör mig knäsvag och jag vill bara skita i det. Puss och kram jan banan.

Kommentarer
Postat av: Nina

ska du o puttrik flytta ihop?=)

2008-10-25 @ 19:01:23
URL: http://ninalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0