Ett år med Patrik. <3

Igår den 12/10 var de ett år sedan jag och Patrik blev tillsammans, de känns ganska märkligt men inte på ett negativt sätt bara roligt. du är helt fantastisk baby och jag älskar dig så mycket. Jag hade en jätte trevlig kväll. Först var vi på choklad mässan, sen gick vi på asiskresturang och åt massa mat och drack vin, sen gick vi och drack kaffe och sedan blev de bio. En helt perfekt kväll.
Idag var de kalabalik på skolan. 300 kr blev stulna och jag blev jätte upprörd. kanske överreagerade, men är de något som jag hatar. Så är de när saker blir stulna och när människor som känner varandra gör de. DE ÄR FAN INTE OKEJ!

Har varit hos Ulla och fått ansiktsmassage hur skönt som helst. :-)  Nu ska jag sova... Iallfall om en stund.
God natt, hälsa John Blund ( jag var jätte rädd för honom när jag var lite)
Men de var nog bara en knas grej jag hade för mig, han är ju jätte söt ju, och va snäll han ser ut. de ska bli roligt att träffa han i mina drömmar. :-D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0