Matte gör att jag vill städa hela lägenheten

De är konstigt de där, att så fort jag ska göra läxan. Och oftast då de är matte läxan. Så kommer jag på att jag ska fixa massa saker, börja tvättta, diska eller typ damsuga upp tre brödsmulor, för att de plötsligt irriterar mig. (något som jag absolut skulle strunta i när jag t,e.x ska kolla på tv eller kolla facen) eller något sådan väldigt givande och roligt. De är också så att jag kan sitta och stirra på pappret och sedan komma på att jag tänkt på något helt annat i flera minuter, de händer ofta mig. Jag är nog ganska knasig. 
Skulle träna idag, men känner mig forfarande kraslig, ska jag aldrig bli bra? På torsdag ska jag se The wombats på debaser, medis. De blir grymt kul ser jag fram emot. :-D Har inte lyssnat på dom specielt mycket, kanske en månad, men själva saken att gå på konsert. Gör mig aldelles pirrig och tanken att just alla männikor som trängs framför är där  för samma ändamål och spänningen som ligger i luften är de något alldeles extra med.  

Nu ska jag  och min kära bror laga mat.
 

Pussiluss!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0