Skriver om färger, är hungrig och egentligen vill jag bara vara.

De är tur att man har så mycket för sig hela tiden, för jag är ju så jävla energis och fantasifull. Önskar jag kunde säge de någon gång. Skryta och säga att. Va fan sorry, måste hem och fixa, har så mycket bättre grejer för mig. Men mitt stora problem är att jag gillar bäst att bara vara. Bara sitta och kolla på Tv. Gå promenad, kolla i affärer eller bara  prata om ditt an och dattan. Och jag har äntligen fått tillbaka mitt. Vill fika varje dag begär. Men efter som jag inte har råd med fikerierna, blir de lite av en fest när jag faktiskt fikar. Nej, tacka vet jag att bara vara hemma med patrik och bara mysa och prata om roliga och konstiga saker. Eller när jag och Julle lagar mat och kollar på Tv, I love it!
Men de beror nog på att jag inte gör de så ofta, för de är ju lite av en vanesak. Sitter man hemma varje dag blir de ju trisst  de också till slut...
De här blir invecklat. Men nu har jag iallfall skrivit av mig.

P.s Satskortet bränner i min plånbok endast använt en gång denna månad, usch switch och pang, dåligt... Men jag har inte kunnat. :-(

Patrik min älskling, ever and ever!

Kommentarer
Postat av: saskia

Vad gullig du e gumman!

2008-10-21 @ 20:22:27
URL: http://blandgrynet.blogg.se/
Postat av: saskia

Vad fullig du e gumman!

2008-10-21 @ 20:22:33
URL: http://blandgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0