Kolla på film tills du somnar!

Är forfarande sjuk, men har nu varit hemma hos Patrik i två dagar. Så lite förändring har jag fått. Han är också sjuk så de gjorde ju de ena ännu roligare. ;-) Men nu är ja trött på detta, dom ringde från jobbet idag och fråga om jag ville jobba, jag sa ja.. Men var sedan tvungen att ringa tillbaka och säga att jag inte kunde för jag fortfarande är sjuk. Pallar inte en vecka till av snörvlande på lektionenrna. och sedan när helgen kommer och de bli jobb blir de så jobbigt...
Jag vill bli frisk, finns de inte något jätte bra tips.? För om de ska fortsätta så här dööör ja. (nästan)
Idag skulle jag träffa syfröken, men var ju sjuk så kunde inte hoppas hon inte är sur på mig för det.  :P
Nu ska jag sy på min skjorta, så den blir klar, då blir jag glad.
Puss! hela helgen har jag kollat på film, men har en dålig grej för mig somnar alltid! GAAH men har blir bättre jobbar på de. Somna bara en gång igår.  :) På filmen i skolan somnade jag varje gång, men då var filmerna ganska tråkiga. Utan egentigen intressant handling! skylla sig själv får man ju bara faktiskt göra. hur ska ja veta att filmena var dåliga när ja somnade?

Kommentarer
Postat av: julian

puckot där uppe skriker. ta dig samman kvinna

2008-09-26 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0