P.s I love you

3 minuter senare.
Fast de blir ju liksom tvärt om för dig. För du kommer ju läsa detta före de anda inlägget jag skrev. men va ska jag göra åt saken? :)
Såg "P.s I love you" med Patrik i går. De var den ledsamste film jag någon sin (iaf kan komma ihåg) har skådatt. Jag har ju läst boken, så jag visste ju vad som skulle hända. Så de blev liksom ännu mer tårar av de kanske. Typiskt! Så där satt jag och tårarna dråppade, nästan genom hela filmen. Och stackars Patrik. Han visste inte riktigt vad han skulle ta sig till tror ja. Nej de är inte lätt. Kl är 00:10 och jag borde sova. Men gör jag de? Jäklar!


Kommentarer
Postat av: patrik

filmen var bra faktiskt =)

2008-09-17 @ 12:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0