Ynklig och lite trött!

Hejhallop i stugan.
Har jobbat hela helgen och mån-tis och idag plus att jag gått i skolan. Men ja är glad ändå. Och efter som jag är en den  "ynkliga typen" tycker jag att när man jobbat i fem dagar i sträck och samtidigt gått i skolan behöver en hemma dag med popcorn och bara min älskling. Men nejdå, skolan kallar och de på allvar... de ger mig lite panik. Prata med min handledare idag om min jävla kollektion som går mig på nerverna. Vi har en ny tid nu där jag ska visa mina skönheter och de ger min gåshud usch och fy. tänk om jag måste göra om allt. :-/ Då döööör jag!

På fredag beger jag och Patrik oss till de forna Värmland och den fina staden Filipstad. De ska bli jätte kul. då blir de öl och galenheter, ser jag framemot. 
Nu ska jag ta tag i mitt liv och vara posetiv och glad. tur att jag har en underbar pojkvän och en söt bror + många fina vänner.
Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0