Jag och min syster

Åh hejsan igen!
Idag har varit en dag som bara är, hjälpte Leif med trädgård och sen åkte jag iväg, med min supersnabba cykel hem till min kära syster Rose. Där åt vi massa mat och mös och pratade, efter som hon är gravid och lite trött, men ändå stentuff hjälpte jag henne men tvätten. Sen kollade vi på Nine monthes, vilket ju passade bra. Om en galen graviditet och en galen förlåssning. Vi grät där man skulle gråta och skrattade där man skulle det också. På samma ställen båda två, Vi är ju systrar! 
Sen kom Johan och han lagade mat, men riset var slut så vi fick åka ner till Ica där såg vi till och med en snygg karl. HAHAH Sen åt vi god mat och nu ligger väl du och sover. För särskilt intressant var ju inte denna dag för dig kanske, men men.. 
När jag kom hem ville min andra syster Emma att jag skulle med och handla igen så jag fick varsågod sätta mig i bilen och vi körde iväg. Vill man inte träffa någon på Hemköp åk dit på måndag kväll. Det var inte en kotte där. :-)

Och nu är klockan nästan 10 och jag börjar känna mig trött. Tragisk, inte då! :D

So long tills vi ses igen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0