Jag vill ut i världen, men ändå stanna kvar

Hej du kära!
Här är jag i Barcelona på stranden, och jag fyller till och med 19 år. Det var en väldigt lyckad dag. Är det någonstans, som jag verkligen vill flytta till, så är det Barcelona. Vilken sjukt jävla nice stad. Allt finns, männikorna är galna, men roliga. Ja verkligen dit ska jag om något år...
 
Idag har jag läst sönder min teoribok. sidorna losnade. Lagat mat till min familj med min syster. Och varit på facebook kanske lite för mycket. Jag tror att man mår dåligt av att vara där för mycket så imorgon ska jag införa "inte vara på facebook på hela dagen dag" :) Om det nu går...

Åker nog ner till Sthlm i slutet på denna  eller början på nästa veckan. Behöver tempo och vännerslag.
Nina den söta har ju flyttat till Falun så henne kan jag ju inte hänga med. Men det blir utgång på Fredag i Falun det blir nog en upplevelse. En rolig upplevelse. :D Längtar!

So long tills vi ses igen!

Kommentarer
Postat av: Julian

du är så härlig syrran.

2009-09-01 @ 17:50:50
URL: http://http//:frokeneide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0