Mitt nya vuxna liv!

Hej Hej Hemskt Mycket Hej!

Nu har jag nästan fixat allt som nog går att fixat inför Tyskland utom det viktigaste förstås, det där j*vla körkortet. Men det ska nog gå det också. Så nu kan mitt nya vuxna liv börja! Shooot :D

Igår var jag och Nina och John med massa andra i Turbo och spelade Kubb och kollade på typ Billy Opel Fy fan va jag inte tycker att dom är bra, Pinsamt.
Kvällen spårade ut lite och ju senare det blev desto värre blev det. Men det var roligt. Nina är typ galen! hahaha

Var barnvakt åt David igår han vaknade kl 05.25. Trodde jag såg fel när jag kollade på klockan. Och efter att försökt ta till alla knep som jag kom på, ungefär blunda själv klappa på ryggen spela med speldosan och JA, you name it! Men det var kört, han var pigg och ville gå upp. Så det var varsågod att kliva upp för mig med. Mitt nya aupair liv har redan börjat. HAHAHA jag vill inte gå upp kl sex varje morgon :( Håller tummarna över att dom är sömntutor. 

Grabben kommer imorgon också och sover över, galet. Men är man 2,5 och sötast i världen så det är väl klart att han får komma. :) Puhh! hahaha nejdå det blir KUL!



Jag är sliten och måste fortsätta mitt facebookande... :D

So long tills vi ses igen

 
Roses mage växer hon är så vacker med mage och hängeselbyxor <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag galen, du galen;)

2009-08-18 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0