Känner att det är dags för ett litet inlägg i denna lilla blogg...

Hej hej! Helgen har kommit och håller redan på att gå igen. Det gick fort!

Träffa kristof och har hängt med honom. En riktig snyggis! 

Var på party bort åt shotahejti, men det var roligt. Det snöade /stormade och hade sig när vi gick hem och det är så kalt att man bara vill försvinna in där värmen är och aldrig mer gå ut. Min jacka är för tunn för vinterkyla försökte jag påstå till vädergudarna, men dom lyssnar inte. Så stoppar händerna i fickorna och traskar på. Idag gick jag lite vilse också. Då svor jag högt och traskade vidare.. Satan i gatan sa ja och det hjälpte faktiskt jag hittade vägen och är hemma nu i värmen. 
Har inte sovit så mycket. Så ögona värker. Men jag är ung och dum för jag har ännu engång glömt mina ögondroppar. Så går och tar dom nu...

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: persija

jap gumman! nu e de bevisat att om man svär o gormar så hittar man hem igen! toppen! god natt

2009-12-13 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0