Lever mitt liv och njuter av det

Fullt upp och det händer så mycket saker hela tiden...

Träffas massa fina människor och Jag och julia ska försöka få en annan spelning.. :-)

Jag har haft inflamation i ögat, men det är nu mycket bättre. Var hos ögondoktorn och fick antobiotica. Och jag var också hos Doktorn idag och tog blodprov. Men förutom ögat var allt mycket bra... :-)
Imorgon ska jag på christmas party, med galet tema... :-)

Vi funderar på att ta fram skåpis igen... :P
inser nu att jag är en riktig smiles skrivare.... ;-)


<3 love ---<---<---@


Kommentarer
Postat av: Anonym

den kära gamla rosen

2009-12-10 @ 03:03:47
Postat av: Anonym

vad e de för tok tema? aaah skåpis blir aldrig ute!

2009-12-10 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0