Saknar att få bråka med bror om vem som ska diska och things like that!

Sthlm och gymnasie tiden var fan tider det. All is new and you accally dont know anything anymore. But I hope you  gets just to it. Annars vete fan... Nejdå jag älskar att slippa gnata tills skolan. Jag tycker om att vara aupair och kunna sova till nästan nio varje dag och att bara lufsa runt och hänga omkring med barnen.Men jag saknar att bråka med bror om vem som ska diska och bli lite grining när han ätit upp all ost...Jag saknar mina kära!
 :-) 2:a tyska kursen idag och det var trevligt. :-)

Hade! Mirre

Kommentarer
Postat av: Heidi

Puss!

2009-12-03 @ 03:33:04
Postat av: ankan

du kanske kan börja bråka med barnen? skojja bara:P

2009-12-04 @ 12:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0