Stockholms vistelse, och det är så många man vill besök att man inte vet vart man ska börja....

Nyårsafton i Sthlm!
Nu är jag i hässelby hos Vilja, vi kom igår. Då sov vi hos Lisa-Maria i natt, vi drack öl och kollade på film.
Det var en mysig kväll.
Idag har vi varit på vimmsiga drottninggatan och tillbrinngat halva dan på beond retro, med att hjälpa Lisa att välja nyårs klänning. Det gick jäkligt bra hon hittade 4 stycken.

Sen gick vi till polisen och hängde där för att vilja behövde ett nytt passipassi.
Efter det kollade vi in på weekday och stog mästa delen i kö och det i onödan för jeansen inte passade på någon av oss.... Så snopet gick vi där ifrån och åkte till brommaplans vårdcentral och efter som dom skulle stänga åkte vi till vällingsbysvårdscentral som då redan hade stängt.
Och vilja kunde inte förstå varför i hela friden doktorerna inte var tilljängliga. Men kära vilja, doktorer är ju också människor sa jag och insåg att jag lät som en gammal tant....
Nu är vi som skrivit i hässelby har kollat på bög "brüno" och skrattat och skämts. FAN vilken sjjuuuuukkkkk film!

Imorgon är det NY ÅRS AFTON. ett decenium är förbi och man borde ju skriva något vackert, och ja jag kommer inte på någonting, 00-telet är ju mitt halva liv. I liked it!

Anyway! Lukta nu noga på det sista timmarna av 00-talet för snart blir det 10-talet..... Och man vet aldrig vad som händer. Vi kanske sprängs!

Gott Nytt År Mina Vänner!
A lot of love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0