Genrepet gick väl sådär, men genrep är väl till för att gå åt skogen eller?

När jag gick till bussen i rask takt och närstan kommit fram och för att inte spara på detaljerna var jag liksom vid genvägen mellan buskar och runda hus. Då kommer jag på mig själv, att säga mina repliker viskande... HAhah de är så sjukt och så fort någon säger något så asosierar jag till något i våran pjäs.
Genrepet idag gick sådär, men de är väl de som är meningen. eller hur?? Jag längtar tills imorgon nog för att jag är nervös som en stekt höna men de blir nog bra. 
De är bara att gilla läget, ja menar att sitta på en bänk vad är de för liv man lever?
P.s gå in på viljas blogg drippdropp.blogg.se du kommer skratta ihjäl dig min gode vän.... takecare/M

Kommentarer
Postat av: San

Stekt höna! hahaha... knasfia! :)

2009-02-02 @ 23:30:25
URL: http://sanz.blogg.se/
Postat av: vilja

hahah känner igen mig! skriker i duschen: varför kan jag inte få in imitt huvud att ett bord har fyra ben,inte tre, utan fyra.det e ju löjligt.ett trebent piss bord!

hahaha o du vet hur lyhört det e här, men grannarna har inte börjat klaga än iaf...

"det jag tänkte var" att jag kanske kunde få din länk på min blogg.... gullrumpan min! har skrivit mer.gå o se.pusselipusspuss!

2009-02-03 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0