Väskorna står redo i hallen.

För jag och vilja ska nämligen åka till Barcelona i 6 dagar. så hejdå så länge....

Vi kommer fira våran 19 års dag där, men mest turista och förbättra på spanskan.
Låter inte de som en utmärkt ide´ ? Tycker jag också.
Vi har pratat om de i flera år och nu blir de äntligen av, de känns hur spännande som helst och ag är glad-nervös och blir alldeles pirig är jag tänker på de.
Har packat antagligen alldeles för mycket, men man vill ju vara på den säkra sidan.
Tar med allt jag skulle tänkas behöva skulle nog egentligen kunna vara borta i en månad.
Men vadå då man kanske saknar något som man absolut verkligen vill ha om man inte tar med sig ett säkert föråd.
Jag menar, annars kanske man står där och stirrar in i garderoben och hittar varken ut eller in.
Och de är inte roligt.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: San

Gud va roligt! :) Jag vill också åka nånstans :P

2009-02-19 @ 16:49:12
URL: http://sanz.blogg.se/
Postat av: Anders

Men va kul! Hoppas ni får det skitkul, är en underbar stad!!! :)

2009-02-19 @ 19:45:31
URL: http://anderspettersen.blogg.se/
Postat av: ankan

Kör hårt babesq

2009-02-19 @ 22:16:59
Postat av: Hind

meeeeen ååååsna :(:(:( KOM HEM

2009-02-20 @ 13:35:31
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: Patrik

gud vad avundsjuk man blir, blir perfekt på er födelsedag det älskling =)

2009-02-23 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0