Äta gröt tillsammans eller fläskfile ensam?

Hallå min vänner!
Vi har pyntat lite adventigt. och fixat runt i huset. Så nu sitter det små änglar och tomtar lite var stans. :)
Trodde jag skulle passa barn denna fina fredag. Men det blev ändrade planer. Hon sa att hon skulle va hemma. Så jag bestämde mig för att åka ner till julstaden, började fundera ut vilken ja kunde ringa, var inte så svårt...I staden där det kryllar av folk och om man vill köpa pepparkakor och julgodis, tomtar och glittriga ljuskronor, ja man kan i stort sätt köpa allt.
Ringde runt, vilket gick snabbt blev då avvisad av sjukdom och jobb så vad ska man göra? Fick ta Tjuren i hornen och göra det själv. Men jag menar Im getting just to it. Heheh Jag tycker till och med om det. Man kan tänka klart och man kan gå dit man vill. Inga komplikationer eller någonting.
Fast nog är det trevligare att äta gröt tillsammans än fläskfile ensam.
Åt middag på Forum 3 ett waldorf ställe. Åt varmsmörgås med ost o skinka och sallad + att jag drack te och woffla med puderzucker på. Det var gotti och jag njöt i fulla drag...

Sen kollade jag på klockan. den var 20.45.... Jag hade bara suttit där på forum 3 då i 2 timmar som fullkomligt bara rusat iväg. så snopet betalde jag och gick med raska steg till U-bahn. För jag hade ju mer planer för denna kväll.
Tog u-bahn en station, gick upp för att byta plattform. Men inser att jag redan var på den rätt.. kommer ner på samma platform igen och ser att tåget kommer om 7 min. Inser att det är verkligen på håret.
Bion jag ska se ligger 10 stationer bort och jag vet inte exakt vart den ligger. Vet bara att det är nära stationen... När jag suttit där i 3 min ädrar klockan sig och säger i stället för 4 typ 17 min. Sitter då i det läget och svär för mig själv och vet varken ut eller in var så himla arg... Min finis och vampyr hysterin skulle jag men sanorlikhet missa. Var på väg för att se New moon- twiligt uppföljaren. Och så ska U-bahn jävlas, himlar också....
Sen ändrade klockan sig och tåget kom kort efter det.
Bara man tar det lugnt så går allt fint. Man kan skrika utan ljud det hjälper i vissa situationer.
Tåget kom och på varje station vi kom till ville jag säga kuta ut och stäng dörren och kör jag har lite bråtom!
Men det gjorde jag inte.
Rusande in i Bion med 7 min försening får jag komma in i salongen med många blickar till svar och lite irritation efter sitter jag äntligen i bio stolen och ser filmen jag länge viljat se.
TROR DU INTE MOBIL JÄKELN RINGER! JOHODÅ!!!! så då är, det där blickarna där igen. Så himla pinsamt. så jag stänger av telefonen fort som sjutton och fnissar lite nervöst... :/ Sen när jag av nyfikenhets själ vill sätta på den igen. Har jag glömt pin koden. Hur jäkla dum får man vara??
Så börjar tänka på det ett tag men kan till slut koncentrar mig på filmen igen. 
Den var bra. Lite så där små töntig och gulligull aktig ibland. Men den funkar och är värd att se. 
Snyggingen är ju med också. Och han andra med muskler är inte dålig han häller... :P Så då var det sagt. 
Sitter i min säng ny duschad och ganska pigg. Men klockan är halv två och man ska sova då.

Så god natt mina vänner 


Kommentarer
Postat av: Julian

åh snutte. va kul du har. ränner runt på stan och duschar småpojkar. Idag var det novemberfest och ja stod i baren. det var väldigt kul! vi hade 90-tals tema och hade fem olika drinkar: Baby Spice, Posh Spice, Ginger Spice, Sporty Spice, Scary Spice. Alltså alla spicegirls tjejerna fick en varsin drink! så himla kul. vi hade även skrivit ut massa affisher på spicegirls olalal! Mamma och Leif var där. Det var mysigt. igår var det utgång me levi. Det var VÄÄLDIGT kul! Ikväll blir det hemmafest hos en i skolan- (bra för ekonomin) Och imorgon får ja träffa älskade roti, hon kommer till novemberfesten. JippiE! SAknar dig massa. ja vill göra massa kula grejer med dig. Typ gå ut i sthlm och gå på stan. det är du bra på. kanske rent av i världsklass! :) PUSS

2009-11-28 @ 18:21:54
URL: http://http//:frokeneide.blogg.se
Postat av: unn

Vilken bra fredag.....

Riktig fart på....

precis kommit hem från huvudstaden. Mysigt med Novenberfest....

Nu måste jag pynta till advent....

Smyttar på lite rött...

Du är bäst...

2009-11-28 @ 20:01:44
Postat av: persilja

åg sweetie!

visst är filmen bra, eller bra o bra, dom e snygga, så det e ju typ samma sak...

hihiihih jag såg den med karrobarro stumpan!

livat med en öl o shott först :)

love

2009-11-30 @ 15:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0