diggar the knife och undrar vad man gör med två barn i släptåg?

Hola! Hej, Hello, hei och tjenare mitt benor.
Man får stå ut att jobba en hel lördag om man är ledig hela tiden både tis ons och tors. Skyll dig själv... Men det bränner i mitt hjärta när jag en fredags kväll sitter hemma och lyssnar med halva örat om minstingen faktiskt vaknar när han hostar eller om gud är med mig och han faktiskt somnar om. Men gudis verkar gilla mig ikväll så jag kan digga knife äta gummibären och kolla in skumisar på facen. Så en tråkig fredag blev det ändå inte. Det tycker vi om.

Au-pair mädchen tjejen var trevlig. Jag ska följa med henne på au-pair träff på måndag. Massa ukrainsor och ryskor. det kommer bli spännande. :D

Imorgon ska jag dra med ungarna ner down town. Men vad gör man, vi kan ju kolla in flommarken. Kanske fika och sen kolla in någon staty som rör sig.... Hm thats a plan, very good! :P
Men tack ändå för tipset.
Very good, Arthur går på engelska class. Där lär han sig att en hund är "a dog" och att My name is Arthur är lätt att säga, men grabben blir alltid så nervös så han viskar fram det... Hon kvinnan, lärarinnan säger alltid very good. Så fult. med jobbig inlevelse och överdrivet mycket gladhet att jag fick hålla mig för skratt... Thats not very good Miriam...

Tjolahopp,


Fiiiiiiiin Ino du är min stora kärlek, saknar dig till tusen!


Kommentarer
Postat av: hej. Julian heter jag

hahah, fredag me facebook. det låter halvkul. jag och vilja, anders var ute och slirade igår. vi gick till ett ställe och träffade några från min klass. det var kul! vilja och jag har blivit smått spelberoende. vi älskar att spela poker på automaterna som står i hörnen på barerna. igår spelade vilja bort 120 spänn så jag gissar att beroendet har lagt sig aningen. själv spelade jag bort 10 kr. men det sved aningen det också! ggud va kul med au-pair träff! men jag håller med om att det blir läskigt att träffa alla ryskor och ukrainskor. jag skulle dött. fast det blir nog as kul! Nu ska ja träffa upp mamma och leif innan de drar på kryssning , vi ska käka nått i stan. det ska bli väldigt kul! känns som jag inte träffat dom på år och dar! :) Och dig känns ännu lägre sedan. SAKNAR DIG; KAN DU FÖRSTÅ DET? !

2009-11-07 @ 15:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0