jag älskar min nya hårddisk. Jag tycker också om att kolla på Tyska filmer samtidigt som jag äter kitkat.

Hej Hej! Igår bestämde jag mig för att köpa en hårddisk, den jag valde är svart liten och fiin. Jag älskarn. Idag på morgonen vaknade jag av skrik och gnäll. Herr Fidler var sen, han väckte mig och sedan sprang han ut hur dörren. Arthur grät och ville vara med, men  jag fick han snabbt på bättre humör. vi byggde en koja och åkte och hälsade på i Sverige, men bilen gick sönder så vi var tvungna att åka hem. Sen åkte vi till Kina och tog med oss ballonger som vi gav till alla vi såg. Sen åt vi äpple sen sov vi i ett tempel sen var vi tvungna att åka hem. Kina var inte så fint, Stuttgart är bäst. ;-)


Nu är lilla familjen på besök hos vänner, och jag är ledig. kollar på tyskafilmer, äter kitkat och har precis pratat med Lillebror. <3 fick också brev av bror märkte jag när jag la på. Kan det bli bättre.

Aja! Puss och Kram!


Saknar dig fina syster! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0