Jag är en liten katt unge som är jätte sjuk och du ska tycka synd om mig.

Alltså fy i helvete. Är ett vrak, som spytt tre gånger i natt. Som sov till klockan ett på dagen och som sedan gick tillbaks till sängen för att jag inte orkade stå. En som åt en tost och som då blev så mätt att hon trodde hon skulle spy igen. Men som sedan fick besök av A och som nu sover i min säng för att han också är sjuk. Vi är sjuka tillsammans och tycker hemskt synd om oss själva.
Men annars leker livet.
Var på Franksfest igår, där fanns bara franska studenter som lyssnade på franskdålig musik och som bjöd på äkliga mini pizzor vi gick hem kl 12.
Men det är alltid trevligt att träffa julia. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va sta du och A är. gud alltså. Jag och vilja ska snart ta en sväng med bilen. hihi. om hon vågar hon har velat som fan, hon är lite rädd men herregud nån gång måste ju vara den första att sätta sig bakom ratten i sthlm? visst? jajaj. nu får ja vänta ett slag i hopp om att hon samlar mod inför vår lilla cruise. puss söta syster skönt att du är frisk. PUSS

2009-11-22 @ 19:13:20
Postat av: Anonym

SÖTA* du och A är mena ja.-

2009-11-22 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0