Jag sitter alltid en stund och kommer på en tuff övertext, nu är det sagt...

Hej hej!
Måndag och ännu en ny vecka är här. Veckorna bara går och går. Idag regnar det igen, men jag börjar bli van vid det så det är ingen big deal. Att traska med båda pojkarna till dagis och sedan efter halva vägen bära arthur på ena handen  köra vagn med andra och det är inte en sådan vagn man kan köra med bara en hand för man kan liksom svänga på hjulen med handtagen så man måste byta handtag för annars svänger vagnen av sig själv. Så det ser nog ganska roligt ut. Med storpojken på armen vagn i andra handen med skiftande handtagsbytande samtidigt skulle nog jag skratta om någon gick förbi mig... Men jag har full koll att koncentera mig så jag har inte tid att tänka på sånt.

Har haft en fin Morgon med Sussane och Theo vi har prata strunt och druckit kaffe är redan inne på min fjärde för idag.
Usch det kan inte va sunt.

Tjolahopp!..... viljas tur att lägga till!

Kommentarer
Postat av: pillesnille

hej vackra!

ja här i svealand regnar det oxå, så de e ju inget du missar i tyskaland. de ja ej vill missa e din tur med barnvagn, på en arm, hehehe funny! kaffe e sunt moj, e vet du!

ska skriva mera, i promice!

pusseluskna sa räven!

2009-11-17 @ 16:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0