Köpt outfiten, vad ska vi spela.... ?

Hallo libe vänner.
Druckit äklicg vin glögg, fixat dj-outfit kollat in musik, men där skaver det vi har några, men hittar inte dom riktiga godingarna. Så letar febrilt efter det där extra som man tänker undra vilka dom här är, måste gå och fråga för det är så sjukt bra. Dom vill jag veta, känner du till några som du tycker är bajs bra gärna från sverige också så ge mig en pling eller skriv det här. please!

efter det fick jag se julle-bulles atelje, den var vacker. sen gick vi hem till Vincent och åt thaisoppa kolla på youtube och nu är jag nöjd med dagen. Har köpte en snärtig hårddisk skypehörlurar och vanliga ipod hörlurar så jag är här med fullbordad...

Sleep tight babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0