Min fina bror är finast!

Åh jullebulle-julian söta bror. tack för fin komentar. Tänk va lyxigt med bio och drink och sedan bio igen. weeiii!
Klart jag upptäker lite åt dig med älskling...

Idag var en av mina lediga dagar.
Den utnyttjade jag med att sova länge,
kolla in shops dricka lite kaffe äta lite macka, handla lite hårsaker, äta lite morotskaka.
 * Jag hittade också den coolaste/finaste klädaffär jag någon sin sätt. Alla kläder som fanns där "almost" ville jag ha, helt sjukt. Måste bara välja vilket plagg som kan vara mest behövligt för priserna var inte nådiga...

Sen efter min nya upptäkt gick jag på konstmuseumet-stuttgart. Vilket var helst sjukt cool. Typ alla tavlor var as tuffa och jag blev helt ställd. påminde lite som moderna men ändå inte. Riktigt sevärt... Sen drack jag kaffe åt nudel-vårrulle grej och åkte hem.

Nu är jag i mitt mysiga rum och hör barnen skrika och klaga, men jag behöver inte göra nått för jag är ledig......

So long

Kommentarer
Postat av: unn

hej mille kul att läsa om ditt liv söderut

2009-11-10 @ 21:09:43
Postat av: Julian

hej syrran. ja det var syveränt!

fan va kul det låter onekligen som att du roar dig med shopping när du är ledig, är det inte så? hahaha du kommer bli en shopoholic.

ja är sjuk idag efter allt biotittande och är hemma. imorgon ska ja till skolan. Det är faktiskt min och evelin 6månaders dag imorgon, kan du fatta? tiden går snabbt! det blir nog ingen stuttgart för mig innan jul. har inte helt koll på min ekonomi, if you understand. men seriöst granen är uppe på torget och det luktar lussebullar vid spärrarna i hässelby så snart är det nog jul. och snart ses vi nog. det tror ja iallafall! :)

2009-11-11 @ 15:59:24
URL: http://http//:frokeneide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0