mina lediga tisdagar gör att jag blir ännu lyckligare...

Okej, så här ligger det till. Idag är jag ledig och jag älskar det. Vaknade av mig själv. gick upp och tog mig en tur till slossplats, down town.
Handlade skor, med klack varma mörkgröna... ett kap.
En kavaj har äntligen hittat en till ett bra pris. ett kap
Underkläder och jätte fina strumpor, vänta nu är strumpor underkläder? Nej det kan det inte vara för underkläder är något man har under andra kläder och jag har inte köpt understrumpor så då, är det inte det...
köpte också ett linne och tyskt godis!
:-) drack kaffe och åt en utsökt smörgås och drack utsökt kaffe och sen kom det en gubbe och satte sig brevid mig i cafet, sånt händer inte i sverige.
Men jag tycker att ni borde börja med det. Det var ganska mysigt plus att det då inte syns om man gått till fiket själv. Tycker alltid att det varit jobbigt att fika själv. Men efter mycket om och men från viljas sida så har jag godtagit det. OCh föresten har jag inget val för jag kan ju inte ringa julia hela tiden bara för jag vill ha en kopp kaffe och en utsökt macka... så då sitter jag gärna brevid en gubbe som beställer in coca cola light och pizza slice :) 

När jag kom hem städade jag mitt rum och nu med nystädar rum lyssnar jag på kings of leon och älskar att jag har internet. 

She dont wear any shoe, becouse she hate to choose.... , jag har alltid på mig skor....


Kommentarer
Postat av: Hind

Älskar att du har det bra gumman :D

2009-11-03 @ 18:00:16
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: ninaa

snygging

2009-11-10 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0