Vilja du bist wunderschööön!

Vilja jag dööör av skratt. Om till alla som undrar. JAAA facebook är elakt och har utan min tillåtelse invaderat min vackra lilla bloggis och vad gör jag nu skyll allt på facen. Det är inte jag som är oteknisk och lite stupid. HAHAHA eller kanske. skulle se om det funka att typ lägga in en cool länk som skulle göra att om du trycker på den så kommer du in på, ja va ska man säga. äh det var coolt iallafall. Jag trodde det funka men nu är det bara en totally mess och jag tycker att det var lite roligt så jag låter skapelsen få vara kvar... :P

Allt gott till dig villesnille. Thinking on you like hell!

Kommentarer
Postat av: unn

hej mille blogg tjejen.....

Gud vad kul för Vilja....

Hon har nog vingar i dag......

Haft besök av Rode, Marie och Waldemar ätit god fiskekake, röktlax m pepparrotgräddeoch ågg röra...

Nu kommer mörkret och Tjejerna har gått till Beppes....

Själv ska jag gå på filmklubben m leif och titta på fransk film....

keep up det är hårdt men kul med småbarn...

luv y

2009-11-19 @ 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0