Äter upp barnens godis!

Ännu en händelserikdag med a napp on it. Och jag vaknar av att jag hör Arthur Ropa Who bist du? Och sedan knackar på min dörr och vill komma in. klart han får vi ritade solar hundar och andra tuffa saker. Han är galet söt.

Sitter nu barnvakt PÅ EN FREDAG! medans föräldrarna roar sig och har det mysigt. sitter jag här och äter barnens godis äter mackor med massa ost på och dricker rödvin med speciel årgång på och har edt ändå ganska bra...
Stuttgart är en fin stad, eller fin och fin. Den är trivsam. Människorna är trevliga inte som jag trodde, pedantiska och lite små arga. Utan glada och öppnar dörren åt en och hjälper en med barnvagnen. I sverige är vi så blyga. Här är man mer öppen....

Idag har jag fixat mina skor, och min fina barcelona klocka och tyskt-internationall kort till mobilen så det är inte möjligt att ringa min gamla eller du kan väl men du får nog inte något svar. :P
Vi åt frukost på ett chickt ställe som sussane känner ägeren för. jag vi glider mäst omkring.
Imorgon ska jag Shoppa by my self. Hm hoppas jag inte går vilse, men jag tror det will be allright.

Hoppas alla fina svenskar festar loss medan jag sitter ett kök i stuttgart och triva...

Take care!

<3

Love Mirre


Kommentarer
Postat av: ankan

Jag vill åxå dricka specialårgångsvin :(, ist måste jag sysslesätta mej med matte och regn :/. :)

2009-10-17 @ 00:45:46
Postat av: persilja

åh vännen min! det verkar ju vara toppen det där. nice me barceklockan! hoppas vi ses snart.

ich lieble dich....

2009-10-18 @ 09:02:20
Postat av: Brorsan

Åh lyckost. du är such a rich bitch nu.

2009-10-18 @ 11:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0