Det brinner i knutarna!

Staden känns längre och längre bort. Alla vänner känns längre bort, men ändå är jag ju still in it. Im here för fan. Det är så konstigt. Har gått och väntat hur länge som helst och nu är det liksom typ dags. nä nu får vi ta det lite lugnt så man hänger me, ok!

True Blood gör mig galen and I love it!
Så sjukt bra gjort, man blir helt fast... finns true blood i Tyskland.......

        

Imorgon åker emma till lund och på lördag vidare till Bankok. Will miss you sister.

Waldemar var på besök idag länge, ja närstan hela dan... Love him! Will miss you like hell!

Åhh skulle kunna skriva länge om vilka jag kommer sakna och vilka jag inte kommer. Men ni vet för de har jag ju sagt till er redan.. <3

Fan för att utsätta sig för sånt här..



Stjärnorna lyser väl lika klart i din del av stan?

Står du som jag på din balkong o vilar i kaoset som var?

Hallå! Är du där? Hallå? Hallå! Finns det nånting kvar?

Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag o du är himlen jag föll från den dan
Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag o du är himlen för mig varje dag

Trött som döden. Vinterns korta dar är långa i år

Dandy oh dandy. Ring inte skriv inte lås inne ivern i dig

Hallå! Är du där? Är du kvar? Hallå! Finns det nånting kvar?

Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag o du är himlen jag föll från den dan
Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag o du är himlen jag föll från idag
Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag o du är himlen för mig varje dag

 


Kommentarer
Postat av: Hind

äääälskar dig EIDE!

2009-10-08 @ 20:27:40
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: DELANIE

HA DET UNDERBART NU UTAN SVERIGE ÄLSKLING.



kmr sakna dig.. jag som inte hann träffa dig :( blä...



IM GONNA MISS UUUU



pussspussspusssspusss!!!!!!!

2009-10-12 @ 21:02:33
URL: http://www.delanie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0