Han är tillbaka, waldemar mys gör mig lycklig och egentligen har va det ju ganska bra, visst?

Min älskling är hittad. Hjälten blev han på paris, hm!!!


Var med Waldemar hela dagen idag. Och han är tamefan den finaste som finns. Att det ens går att vara så söt.

Kör bil i regnet och lyssnar på hiphop på p3 det är fan så bra... Det regnar och på facebook läser jag att det snart är snö, vart är vår värld på väg egentligen? Jävla växthuseffekt, hålla på å döda massa isbjörnar och ge oss snö på en vanlig tisdag, ja menar en tisdag?

Tillbaks till det normala, jag tycker nog att hökartorget är sjukt bra!
Och känner ett hugg i magen när jag tänker att jag kan inte hälsa på vem jag vill, ringa vem jag vill. Åka på weekends till sthlm om en vecka. För då är jag inte kvar i sverige.
FAN VAD JAG KOMMMERRRRRRRR SAKNA ALLA. det är nästan så att jag saknar alla redan fast det inte behövs! :/
Jobbigt läge!

Jaja vi ses, eller typ inte :(

ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0