Im here, and I love it!

Jag har alltså flyttat in i en mysig, hektisk, massa göra hela tiden familj som är vänliga snälla. Ja fantastiska här kommer jag trivas. barnen är sockersöta. mamma är as rolig och söt. pappan is a worker, men trevlig han också. Idag har jag varit nere i Stuttgart och kollat in åkt bil hämtat barn på dagis och samtidigt tagit med mig minstingen med mig hela tiden... Men det har gått bra.

Snart ska vi (mamma sussane och jag) ta med Arthur på gymnastik och Teo (minstingen) får vara hos deras låtsas grekiska mormor, babysitter...
Jag har inte tid att sitta här.


Anyway, take care tills vi ses igen! <3

with love Miriam

Kommentarer
Postat av: pillesnille

åh sötaste vännen! en hektisk dag alltså? hoppas du kommer in i rutinerna snabbt o att de ej e läskigt att köra bil i stuttgart:P hahhaaaaaaaaaaaa

kommer snart att hälsa på dig gummsi!

puss å ha de göttigött

2009-10-14 @ 17:39:38
Postat av: ankan

Gud , det värkar mkt trevligare än här i mörka sverige :), fast det funkar här åxå hittils...

ha det bäst kära du

2009-10-17 @ 00:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0