mycket vin och mycket folk.

Hedemora by night!
Vilken jäkla kväll. Hade as trevligt, med dans över hökartorgets toner och sen halvan och hotellet och hemmaefterfest hemma hos john pojken. Vi bara gled igenom hur lätt och roligt som helst.
Dock för mycket vin gör att huvudet och allt känns galet drygt när du vaknar och undrar var du är.
Men det kostar att ligga på topp.

Det du säger betyder ingenting!


dagarna försvinner och snart drar jag. -----stuttgart------>

Juste min älskade försvann igår. Han var helt plötsligt borta och jag vet inte hur jag ska klara mig. Det känns som ett tomt onåbart hål i mitt hjärta och jag gråter mig till sömns... Men är det panik så ring hem isåfall. Jag får väl köpa en ny liten svart en. Skit också. Min kära phone. Hittar ni den är du min hjälte.....


Kommentarer
Postat av: ankan

Inte visste jag att staden hade potential :)

2009-10-07 @ 07:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0