Dricker kaffe, vad skulle jag göra utan kaffe?

I natt drömde jag fina drömar, och flera stycken efter varandra. Men jag vaknade alltid, när något ännu bättre skulle ske. Och i vaknat tillstånd, blev jag varje gång besviken. Över att jag låg i min säng. I en stad som hedemora, hemma hos min mamma och kände varför ska jag gå upp?


Sen började jag läsa min fantastiska bok.
"Inte han" av Sheila O'Flanagan.
Den är så fantastika, att om ni inte läst den. Går ni miste om en stor förlust så läs den. Din tönt!

Syster Emma kom in i mitt rum kl halv ett och trodde att jag dött i sömen och undrade om jag levde eller var död. Jag vaknade upp ur mitt frenetriska lästillstånd, och blev lite irriterad över att hon kom in och störde.
Snyggingen har precis kommit in och ska berätta sitt livs hemlighet. Fattar hon inte att jag är mitt upp i, det galanste på hela boken.  Nej det förstod hon inte, hon prata på. Och jag insåg att, hallå gå upp din fjant... Så jag gick upp och kokade ett ägg det var gott. Nu dricker jag Kaffe, vad skulle jag göra utan kaffe?

Har varit Barnbakt hela helgen, åt Lottas söta ungar. det var skoj, vi lekte i badhuset och hada as kul. Vi sprang ikapp och åkte i ruchbana (hur stavas det?) så det kom svalvågor. Så det andra badgästerna vände sig om, men det såg vi inte först för vi gapskrattade så mycket. Sjukt kul, alla fyra satte sig på en liten badring och åkte ner tillsammans inte konstigt att det blir svallvågor av det... Du borde prova....


Imorgon är datumet Rose och Johan ska få Bebis, snart blir jag moster Miriam, Whatz up!

Take care tills vi ses igen!

Nästan Moster Miriam <3
 
Ganska snygg, man skulle inte banga, hehehe!

Kommentarer
Postat av: Hind

Det heter rutchkana :P nej skoja jag är själv LOST. HURRU TÖNT älskar dig

2009-09-14 @ 21:41:23
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: ankan

Vad trevligt att du blivit nörd :), jag kanske tar och läser dem där boken om nåt år.. men det kommer nog inte ske :(

ha de bra iaff, puss

2009-09-16 @ 22:23:08
Postat av: Nina

hahah ne aldrig banga;P

2009-09-17 @ 11:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0