Kändisar på lila mattan!

Måste berätta en sak.
Som sagt var jag i sthlm (älskade sthlm) nu i början på veckan. Jag och vilja åt lunch vid drottningatan på nått sunkigt kebab ställe, men det var billigt och bra så vi var nöjda.
På Hötorget var det full rulle, alla fruktstånd stod och skrek. Kom fina flicka smaka här, bla bla bla. Jag och Vilja körde ignore funkar alltid. Och efter att sprungit iväg från en försäljare också kändes allt kanon. :-)
Det hördes musik från koncerthuset så vi gick dit. Vilja den nyfikna kunde inte låta bli. :P

Det var en stor trumm orkester som stod och spelade på trappan med skrik grön och havsblå kläder på sig ganska smaklöst... Men efter ett tag när vi börjar ge upp, kommer det massa kändisar. Vi såg typ alla som finns i sverige.
Carolina Gynning, Charlotte perreli, Carola, Lena Endre, skarsgård pojkar, Men det bästa var när vi såg Laakso pojkarna, det vill säga Markus Krunegård. Jag dooog! :)
Han är så sjukt bra har lyssnat på han en massa nu på sistone så det

Kommentarer
Postat av: ankan

Hur kommer det sig att dom var där egentlien?? var det nån pryl dom skulle till eller?..

2009-09-08 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0