Norrköpingsnatten dödar mig, men det kostar att ligga på topp.

Norrköping är en awesome stad. Vill åka dit, tillbaka nu. Det var mysigt-roligt och spännande att träffa Hedda, hennes lägenhet är super-fin.

Vi gick ut på ett ställe som heta Hugo på fredagen, en redig fylle+lite pussar och lite kort och en massa öl, förlite dans och en kebabpizza senare var jag så bakis att det var fan inte nådigt! Du vill nog inte äns höra, allt jag åt, spydde jag genast upp jag sov och var döende tror jag :P Hedda hade nog inte så kul. För hon var verkligen inte alls bakis. fattar inte... HAHAHAH lite klen, JA!

Men nog med det, annars utom bakis-stadiet var vi och åt på ett mysigt öl ställe, ölen lät jag va.
Men jag kan ha roligt utan det....  
Chips och godis och Dexter-stund senare sov vi i våra sängar.
Du må tro att jag sov. Vaknade och kände mig lite för trött för att ens försöka komma upp. Men med en kraftansträngning var jag uppe.
Jag är alltid lite stålt på söndagarna när man inte är, just bakis och äklig. Är man pigg och glad blir dagen en så mycket bättre dag
...

Bror fick jag bara se en kvart innan han for iväg till STOR staden. Men det var ett mysigt besök. Like your cap. :D 

Juste, det höll jag på att glömma.

Efter att ha ätit mat, god mat. Tog jag bilen till vasahallen. Med mamma Unn och Emma. Vi gick till C-hallen. För att där spontant och härligt köra lite affrodans.


Först kändes det nästan för bra för att vara sant. Det var roligt, lagom jobbigt och lagom svårt. Tills hon började köra snabbare och, du må tro att jag svettatdes. VIDRIGT. hahaha men absolut, en grej att rekomendera.
Super bra träning också. Har redan träningsvärk om man säger så :P

Inte nån Moster än, men snart.

take care tills vi ses igen!



Kommentarer
Postat av: Nina

Åh lät som värsta super helgen:) kul o hinna med så mkt roligt!

2009-09-21 @ 09:00:19
Postat av: Madde

Miss uuuuuuuuuuuuuuu

2009-09-22 @ 19:23:01
URL: http://maddiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0