Påskfirande och långtråkighet på långfredagen.

Eller snarare hela schweitz vistelse var en enda långtråkighet. Det var så himla trist där. Det hände ju ingenting.
Jag var i Schweitz i 10 dagar, 10 dagar. Här pratar vi Lååååånga 10 dagar, med bara massa jobb och det ska dom kalla semester... HAHAHAH ta dig där bak.
Nej men nog var det mysigt! jag tar nog kanske i lite. men men. jag ogillar Schweitz efter denna erfarenhet och så dyrt som det är också. HERRE GUD du skulle nog också få en chock. när du betalar, 33 frac för soppa och äppelsaft. Vill säga kanske 29 € :O

kan sitta här i timmar och klaga, men jag vill inte att du ska bli trött på mig.

På fredag åker jag till Kristof :) Sen om 17 dagar om jag har tur kan jag åka och hälsa på Vilja i Hamburg! :D

Sen kommer mamma i slutet på MAJ, det blir ju bra det här.

Imorgon ska jag på student fest, det vet man aldrig hur det slutar.

:) puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: malin

hej, trodde du inte va? ;) vilken fin bolero du har på den bilden, den lila i spets!

2010-06-14 @ 11:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0