auf gehts!

Stress är bara för namnet. det är där jämt och det är så svårt att komma ifrån det. hur gör man för att undvika det?

Vi speler fotboll dagarna i ända i vardagsrummet med en liten plastboll. en sådan man tar med sig till standen. soffan och ballkongdörren är mål. det blir mycket mål och varje mål som skjuts då kramas de, för det gör ju riktiga spelare ju. barnet är den kändaste fotbollspelaren och han är självklart den bästa. fast igår fick han ett rött kort, 2 gula och ett blåt. det blå kortet har vi själva laggt till, vad det menas kommer jag inte ihåg men det var ett ganska schysst kort tror jag. vi lyssnar ofta på Ritter Rost, han är grym. kan snart alla sånger utan till..... han är en riddare av metal. han börja i skolan, har födelsedag, är sjuk och så vidare. sångerna är fantastiska.

Wiesbaden var underbar, vi var i frankfurt en parkdrack och umgicks. sedan dagen efter hade vi weissbeer frukost.... 
ledighetén njuts och jag ska bara chilla hela dan........

Ciao!

mirri


saknar lite min mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0