Om man nu kan kalla det semster....

Imorgon beger familjen och ja på semster.... Alltså dom ska på 50-års fest och jag passar barn... Barn gör mig lite matt i dessa dagar. Skrik, upp och ner, ALDRIG förstår eller gör som man säger. Tjata tjata tjata.... Och då till slut när man tar till arg rösten. Då kanske dom kommer.... USCH irritarande.
Österrike och sedan Öst tyskland Algoi i en vecka. Hoppas det blir mys och relaxed... I guess, det kommer bli ett jävla liv och att jag kommer vara mera trött en vad jag var innan jag åkte. Men hoppas med hela mitt hjärta att barnen kommer vara underbara och det borde dom vara för jag åker ju snart.... Det kommer bli underbart intalar jag mig! :)

Anyway ska bygga upp en Ikea säng nu. och Visa vad sverige går för. Håll tummarna......

PUSS,
Mirri 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0