remmar från nästan sverige

Regn regn och åter regn
Här öser det ner, men jag och lill-killen tog på oss regnjackor och gummi-stövlar och tog mod till oss att gå ut. KOM DÅ ropade lill-killen för att jag tog för mycket mod till mig innan jag gick ut i regnet. Vi hoppade i vattenpölar och jagade snäckor vi såg en hel massa snäckor. hi Snecke und Tchüss snecke när vi går...Men efter att varit ute i 20 minuter droppade det mer av oss än från himmlen så vi gick hem och nu sover vi i våra sängar......Men sova gick inte äter istället remmar från Ikea från zuffenhosen och får sverige saknad...Remmarna smakar som dom ska smaka och jag tycker att det är iallafall tryggt.

Igår var jag ute på snobb-klubb med julia, men båda fick panik och vi drog efter en halvtimme. för mycket klackskor och bakåtslick klarade vi inte av.... 10€ rakt i lysset, men vi fick iallafall se fina klänningar och få erfaranhet att dit ska vi inte igen.

istället åkte vi till Metahari och sedan delaila... Där var musiken var bra och vi dansade a lot. Så kom hem alldeles föskent men är inte allt för trött....

I helgen kommer Kristof och Vincent spelar på Waggons, plus att jag är ledig. Det blir en fin helg hoppas jag på.....

Puss och  hejdå!

Kommentarer
Postat av: brorSAN

åh, remmar från sverige låter toppen. lillkillen verkar såååå söt.

har vartit på 20års firande hos love. det var najs. saknar dig mycker ska du veta

2010-08-06 @ 01:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0