Har gått och blivit 20, våren har kommit och jag har det jävligt bra förutom att K inte är här....

Det är nu ni ska säga Oj GRATTIS i efterskott hade du en bra dag!
JAg fyllde 20 år igår. Dagen var super. så här gick det till

00.00 skålas det i champage med sussi, sen öppnar jag packetet från henne som är dem coolaste solglasögonen ever. från florida. <3
6.30- Kära mamma ringer, jag är trött och förstår inte vad det är som för ett sånt vansinigt liv inser att det är telefonen och hör sedan fin sång i andra änden ända från kalla norden. :)
-somnar om!
8.45 skypar jag med rose, (som också sjunger för mig tre olika sånger med Signe som medhjälpare. Super gulligt!) och öppnar alla min post packet. Vilket var en del och jag fick så mycket fint.
9.00 får jag ännu en sång från A som också ger mig ett packet, men måste inge ett löfte att jag måste dela med honomo också. det var chocklad och ett smyckesskrin.
dushar och fixar mig- stressar lite får shjuss till frisören av Sa.
10.30 Frisören
är nöjd med frisyren känns frächt och inte to much!
blev tvungen att åka hem igen, på grund av klantighet.
13.00 träffar jag julia vi går och köper en skateboard.... skit snygg och vi skatear fram genom stutti. Det var kul. det är svårt men as kul! Love it!
14.00 lunch på kubens resturang ghögst upp där man ser halva stuggi. men servicen var ingen bra så vi vara lite bittra ett tag.
15.00 vill vi köpa glass men ingen hade, vadå det är ju vår sa vi, då sa dom. första vårdagen får man ha medlidande. FUCK sa vi och skatade vidare.
15.30 dricker vi kaffe och praliner på karlsplats, Sussi ringer och jag får pojkarna. vi leker omkring och har oss, går till en kinesis park i killesberg och sen åker vi till julias lägenhet.
18.00 bakar semlor och morotskaka kollar på barn youtube filmer och sen åker pojkarna hem.
Stefen och hans beundrare kommer sedan till julia vi dricker vin och skålar och lyssnar på gurkan thomas mixar. :)
20.45 beger vi oss med semlor morotskaka och skatebords+ vin öl och proseco till tobis record shop.
Där är massa människor och alla sjuner. Vi dricker öl, alla är trevliga och det var super. Dom älskade våra bakverk.
00.00 skålas det och sen är min dag slut det var super. Vi drog till shocken en snabbis men vi blev trötta (man har ju blibit gammal) tog en taxi hem och var hemma vid 02.00
02.05 sussar jag sött!

Min dag, there you go!

Det ända var väl att inte Kristof var där, Skit synd!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0