Karneval och abendessen

Jag vill ryma iväg från detta gnatiga liv jag lever. Alltså kanske det är så att jag är lite väl överdriven, men det jag känner nu och har gjort hela morgen är att detta inte riktigt är jätte kul. men att jag står ut och kanske bara har en dålig dag. Jag är liksom lite arg. Men det kan man väl få vara ibland visst?

Ska på Karneval med barnen. Det kommer antagligen bli värre än ett stort barnkalas. Sen ska jag träffa Rien och vi ska på abendessen tillsammans det ska bli mysigt att träffa henne. Verkligen länge sen. :-)

Tvättar massa kläder vilket gör mig galen och kall på händerna för kläderna är våta och kalla. Jag har lekt i snön med Theo. Shiiii fick jag med mitt vår pridikande. HAHAHAHA Här är det alltså snö IGEN!

so long mina vänner!

Mille, mirre, moj. Miriam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0