var en sjukt dålig ide´

Idag fick jag förstärkninga av en tjej som är 10 år. Hon är jätte söt och hjälpte till med barnen. Vi lekte med Theo. Sen hämtade vi på dagis. Och jag kom på ide´n att vi skulle gå till lekplatsen.

På lekplatsen var det en decimeter mycket vatten. Men det hindrade inte A, han hade ju täckbyxor på sig. Men jag DUM som jag är hade tyg skor på mig. Vilket innan jag gick fick kritik för av Susanne. men jag sa att JAG BLIR INTE BLÖT! HAHAHAHAH shiiii fick jag! Var så himla kall och blöt efter typ fem minuter att jag bara ville skrika högt. NU GÅR VI HEM..... A hade iallafall roligt!

So long Mirri

Kommentarer
Postat av: juliie

köp ett par ordentliga skor!

puss sötnos

2010-02-19 @ 19:52:33
Postat av: unn

Akta så du inte får kalla fötter FY fy... men kul ändå. Solen skiner o leif plogar...och det är söndag.. jag eldar o har fint i mitt lilla hus, Tänder vanilj ljus.. mmm gått runt hönsan Ino vägrade o gå då det inte var plogat.... ont ont kallt kallt. puss mamma

2010-02-21 @ 11:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0