ja menar hur skulle det annars gå till?

Mina vänner, mitt liv är ett farande tåg som inte stannar på stationerna för hon glömt bort hur man bromsar. Fast ibland kommer hon ihåg och då blir det liksom tvärbroms om du förtår vad jag menar....
Dagarna rusar förbi och det känns så klyschigt att skriva så. DAGARNA BARA RUSAR IVÄG, man blir liksom sådär, Ja men så är det väl för alla... Men hur skulle det annars gå till? Jag menar, springer skulle man ju också kunna säga men då låter det ju som man glömt bort ordet "rusar" och då framstår man ju som om man är en dumis. Och det vill man ju absolut inte framstå som. 

haft en mysig helg, jobbat men bara haft minstingen och allt är så mycket lättare då. Kristof var också i Stuttart.... 
Festade riktigt till det på fredagen. Med massa shots och ÖL ÖL ÖL, om inte jag slutar dricka all denna öl snart måste jag börja köpa storlek L och det vill jag bara inte... Nejdå så illa är det inte.......
Jag gillar ju att dricka öl, usch lät som en ölgubbe som sitter utanför konsum och småpratar med alla mäniskor som inte vill prata med honom...
Anyway, have to go...

Alltso, TSCHÛSS som mr Kindergarten barnet så imorse när vi gick hemifrån. kunde inte hålla bort smilet! 
Gulligt va!
  

Kommentarer
Postat av: BRORSAN

DRICK ÖL! det är du värd!

2010-07-27 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0