inte riktig som jag tänkt mig.

När jag flyttar till stuttgart så ska jag skriva ofta iallafall två tre gånger i veckan. Men det blev inte riktig som planen var. Planen var inte heller att jag skulle tycka om stutti så mycket att jag känner mig lite ledsen när jag tänker på att jag snart måste åka här i från. Men men, Aupair livet känner jag mig väldigt ferdig med. Jag är kluven i allt detta. Jag vet inte vad jag vill. Jag vill kanske till och med jobba lite mer här med något annat.

Men någonting jag vet är att när det kommer röda stäck under varje ord jag skriver för att Mr dator som tror att han vet allt tycker att jag stavar fel på vart enda ord. Blir jag så himla irriterad att snart så vill jag inte alls skriva mer.....Men det måste ju gå att tabort på nått sätt.. Men det är jag för dum för att veta så det får det va.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0